Založ si blog

Archív: júl, 2014

Čas na nový začiatok? : )

Milí moji kamaráti! Áno som tu opäť a dnes sa Vám hlásim z hádajte! Cambridge-u! Na začiatok sa Vám chcem ospravedlniť, že som si na Vás nenašla čas skôr, ale bolo (a ešte stále je) tu véééľmi veľa nedokončenej práce. Plus som si dala záväzok, že pokiaľ si nenájdem druhý part-time job, už nepribudne na mojom blogu ani jeden článok ohľadom Anglicka. Takže […]

Pokračovanie článku

Keď to nejde, nechajte to žiť svoj život. .. : )

Milí moji Slováčikovia, keď som Vám pred nedávnom písala o tom, ako všetko pôjde, len to treba čas, myslím, že som sa snažila presvedčiť hlavne samú seba… Nedarilo sa mi. Teda… ako sa to vezme. Mne sa darilo, len mojej mame sa to nepáčilo. Nechápala som to, no cítila som, že niekde visí veľký problém. Tvárila som sa, že to tak nie je, no napokon som to […]

Pokračovanie článku

Raz všetko pôjde, len to potrebuje čas . .. a trpezlivosť : )

Drahí čitatelia, Moje anglicko-indické dobrodružstvo oslávilo v sobotu večer svoj prvý týždeň. Tak rýchlo to ušlo a tak veľa sa toho stihlo udiať. Môžem povedať, že som sa tu postupne zadaptovala. Odo dňa, keď som im nechtiac rozštelovala jednu z troch televízií až po deň, keď viem, čo je to sterilizátor pre dojčenské fľašky, či ako prebaliť malú Mimi. (Moji […]

Pokračovanie článku

Aj v dnešnom svete sa nájde dobrosrdečný Brit ;-)

Drahí priatelia, dnes som mala svoj prvý pracovný pohovor. Ou yeah, konečne som hovorila s niekým, kto perfektne ovláda základnú gramatiku a má krásny, ničím nenarúšaný anglický prízvuk. (Moja mama zvykne hovoriť she namiesto he a tiež opačne. Nevadilo mi to, pokiaľ nehovorila o mne so svojim mužom a používala pritom he. Vtedy som si naozaj začala myslieť, že […]

Pokračovanie článku

Chcieť je pekná vlastnosť a mať je ešte krajšia.

Milí bojovníci za mier, (nezamýšľajte sa veľmi nad tým, aké oslovenie použijem. Napíšem prvé čo ma napadne, keď myslím na počiatočnú tému príspevku.) Zistila som, že spôsob zabúdania zlých vecí funguje. Naozaj. Mali by ste to vyskúšať. Ak sa pamätáte na to, ako som Vám pred pár dňami písala, že som zažila aj jednu zlú vec, ale nebudem ju spomínať, už ju ani […]

Pokračovanie článku

Čo sa skrýva za dvierkami?

Drahí jedlíci, včera som Vám sľúbila, že Vás zoznámim s našou chladničkou. Aby ste si ju vedeli predstaviť aj vizuálne, spravila som aj fotku. Nech sa páči, naša chladnička: V podstate nie je ničím zvláštna. Je sivá a volá sa Zanussi. Jej obsah mi však prišiel trošku neobyčajný. Je mi jej občas ľúto. Nechápem, prečo sa do nej snažia napchať veci, […]

Pokračovanie článku

Príšerky pod posteľou

Dobrý večer priatelia, vybehnime na polia… Mohli by ste ma niekto prísť navštíviť? Pôjdeme spolu chytať Cheltenhamské králiky. 😀 Ale nie… Dnes nemám dovolené smiať sa, stala sa mi strašná vec. Hneď Vám ju vysvetlím. Ale nebojte sa, vôbec to nebolo strašné, len preháňam, takže sa v pohode nadýchnite a čítajte so mnou ďalej… Dnes som sa rozhodla […]

Pokračovanie článku

Všetko sa dá, keď človek chce. ..

Všetkým mojim milovaným krajanom, dnes som mala zaujímavý deň. Podpísala som pracovnú zmluvu, nestratila som sa v meste, ani som nerozbila žiaden tanier. Už od rána tu svietilo slniečko. Samozrejme, slnko je potrebné spomenúť, aby som si o ňom mohla v iné dni prečítať, keď mi bude chýbať. 🙂 Moje dieťatko má chrípku, takže nemohlo ísť do škôlky a mojou milou […]

Pokračovanie článku

Začiatky sú všade ťažké, všakže? : )

Milé moje surikaty, po tom, ako som pre Vás v slabej chvíľke napísala vyznanie môjho srdca ma čakala bezsenná noc v pohybe. Pár krát som sa pobila so sedačkou, utiekol mi vankúš, došli mi sily hľadať nové pohodlnejšie polohy… Avšak prežila som to s menšou ujmou na zdraví a keď na oblohu znova vyšlo slniečko, ktoré chytili pod kontrolu husté mračná, mohla som […]

Pokračovanie článku

Ó tri, štart! ;-)

Drahí priatelia, pôvodne som plánovala napísať svoj prvý článok o pobyte v krajine kráľovnej Alžbety až keď tam naozaj budem, pretože som dúfala, že by som zozbierala pre Vás zaujímavejšie informácie, no nakoniec som sa rozhodla napísať ho už teraz. Stratená niekde na cestách rakúskej diaľnice. Áno, idem autobusom. Hoci som si po prvom ročníku na GBAS-e sľúbila, […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Biden posiela Kyjevu muníciu i obrnené vozidlá. Putinovi sa peniaze na vojnu nemíňajú

ONLINE: Biden posiela Kyjevu muníciu i obrnené vozidlá. Putinovi sa peniaze na vojnu nemíňajú

24.04.2024 06:00

Viedenský inštitút pre medzinárodné ekonomické štúdie vo svojej prognóze uviedol, že ruská ekonomika tento rok vzrastie o 2,8 % a v budúcom roku o 2,5 %.

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

24.04.2024 06:00

Prichádza západná vojenská pomoc pre Ukrajinu neskoro? Rusko dokázalo za posledné mesiace na bojisko posielať stále viac mužov.

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

24.04.2024 14:00

Námestníkovi šéfa rezortu obrany hrozí až 15 rokov väzenia. Prečo šéf Kremľa umožnil zatknúť jedného z najvplyvnejších predstaviteľov ozbrojených síl?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 95
Celková čítanosť: 207215x
Priemerná čítanosť článkov: 2181x

Autor blogu