Založ si blog

Archív: apríl, 2018

Záhada strateného Slovenska: 3. časť

Kapitola 3 Nenápadne sme vyšli z domu. Príliš veľký problém to nebol, pretože sa práve podávala večera a hlava rodiny mala dosť roboty dostať deti k stolu. Bolo ich ako maku. Pohľad, ktorý sa nám na ulici naskytol, bol dych vyrážajúci. Či už v dobrom a či v zlom zmysle. Zostali sme v nemom úžase. „Chalani! A dievča…” začal Kajo veľmi pomaly práve vo chvíli, […]

Pokračovanie článku

Záhada strateného Slovenska: 2. časť

Kapitola 2 Rýchlo som si do tašky nahádzala všetko potrebné. Telefón, peňaženku, zápisník s perom a malú fľašku s vodou. Nestíhala som. Keďže sa chalani chceli stretnúť už o štvrtej a ja som mala po školu hudobnú, musela som sa veľmi ponáhľať. Nemala som čas sa ani najesť a ktovie, dokedy nám to bude dnes trvať. Zomriem od hladu. Netušila som, aký je plán, […]

Pokračovanie článku

Záhada strateného Slovenska: 1. časť

Drahí ľudia čítajúci tieto riadky, rok 2017 som strávila písaním príbehu, ktorému som veľmi držala palce, aby raz vyrástol a bola z neho kniha. Bol napísaný deťom v dospievajúcom veku, avšak po odpovediach z vydavateľstiev som si aj sama uvedomila, že ústredná myšlienka je veľmi fajn, ale človeka v takom veku nezaujme a preto musím nájsť niečo viac vzrušujúce a […]

Pokračovanie článku
785. deň: Nový ruský veliteľ rozhodol: Čiernomorská flotila sa sťahuje z Krymu

785. deň: Nový ruský veliteľ rozhodol: Čiernomorská flotila sa sťahuje z Krymu

18.04.2024 06:00

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

Fiala: Nájdeme spôsob, ako využiť slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

Fiala: Nájdeme spôsob, ako využiť slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00

Slovenská vláda sa nepripojila k iniciatíve Prahy, keď sa kabinet Petra Fialu usiluje nakúpiť delostrelecké granáty pre Ukrajinu.

Boj o post šéfa NR SR. Bude Ficova stratégia účinná? Raši podporu Danka nemá: Hlas čaká test

Boj o post šéfa NR SR. Bude Ficova stratégia účinná? Raši podporu Danka nemá: Hlas čaká test

18.04.2024 06:00

Od pôvodných personálnych požiadaviek nakoniec SNS upustila, no staré rany otvorila oficiálne neobsadená stolička predsedu parlamentu, ktorú Danko požaduje od vzniku koalície. A chce ju znova.

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 93
Celková čítanosť: 205413x
Priemerná čítanosť článkov: 2209x

Autor blogu